Wednesday, October 10, 2012

Peluang bertemu Duta Produk Rossenate+C, Siti Murni Abdul Aziz (Personaliti TV & CEO ESM)

Salam semua! Haa ni saya nak ajak anda beramai-ramai ke PWTC pada hari Jumaat ini 12 Oktober 2012 bersempena Halfest 2012. Apa yang istimewanya tuh? 

Anda semua dijemput hadir ke Majlis Pelancaran Produk Kesihatan Rossenate +C di ketetapan seperti berikut :

Tarikh : 12 Oktober 2012
Tempat : PWTC, Kuala Lumpur
Masa : 2.30-3.30 petang
Tema : Merah
Bayaran : PERCUMA!
Jemputan : Semua dijemput hadir. 

Kehadiran photographer amat dialu-alukan kerana akan ada persembahan catwalk produk oleh Model-Model dari Akademi Empayar Siti Murni (ESM)!! 

Untuk makluman semua, di majlis tersebut, Rossenate akan mengumumkan Duta Produk mereka iaitu Selebriti/Personaliti TV/Pembaca Berita TV1/Model merangkap CEO ESM iaitu Siti Murni Abdul Aziz! Jadi anda berpeluang bertemu empat mata dengan Duta Produk Rossenate+C!!! Nantikan kemunculan beliau dengan penampilan terkini yang lebih menawan selepas melahirkan anak pertama!! 



So buat teman-teman blogger yang teringin nak jumpa Siti Murni dari dekat ataupun nak jumpa saya (leh snap-snap gambar ngan saya--> macam fofuler je saya! hehe..), jom datang ke sini ok! =)

Mari beramai-ramai memeriahkan Majlis pelancaran ini!!! Ajaklah kawan-kawan dan family beramai-ramai! See u there guys!!^_^

Nota : ESM merupakan satu-satunya akademi yang melahirkan ramai model berkonsepkan Muslimah/Bertudung. Nak join? Boleh hubungi saya!=)

Cik Misya : Belum pernah catwalk show sambil bawa produk.

3 comments:

  1. Wilma kat Sabah...Jauh sangat ^_^
    Takpa...Buat teman2 blogger yang lain...
    Support Cik Misya ya...

    ReplyDelete
  2. mcmane nak jadik dealer produk nih? email : nellyaa_fantasi@yahoo.com

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Tune Hotel KLIA2 || My Review

Anyone who are always travel usually knows about this hotel especially for those who are travelling using flight. Coincidently I have a offi...