Tuesday, October 16, 2012

Tamat! Penyertaan ditutup bagi Segmen : Cik Misya Nak Follow!

Salam semua.. Jam telah pun melepasi pukul 12.00 tengah malam. Jadi dengan rasminya penyertaan Segmen : Cik Misya Nak Follow! ditutup!! Alhamdulillah sehingga segmen ini berlangsung, seramai 95 orang blogger telah menyertai segmen saya yang tak seberapa ini.@_@ Thanks so much atas support anda semua. Terharu dan appreciate sesangat. Penat blogwalking promote segmen ni sampai sakit-sakit pinggang! heh. Yang tak sempat join, insyaAllah lain kali ya if ada rezeki lagi saya buat segmen.=)


So, untuk 95 peserta yang telah menyertai segmen tersebut, diharap dapat buat semakan semula link dan nombor anda di SENARAI PESERTA dengan seberapa segera. Makesure tiada kesilapan link dengan empunya entri. If ada silap dan salah (macam hari raya plak), sila komen di ruangan komen nanti ya.=) Kalau takde pape pembetulan, pun boleh juga tinggalkan komen. Hehe.

Anda perlu check sebab nanti saya akan gunakan Random.Org untuk pemilihan pemenang hadiah topup seramai 3 orang tu. Kalau taknak takpe, hehe.. Saya harap uols sume understand dan dapat memberikan kerjasama sepenuhnya. Wah, dah macam bagi ceramah kat office plak rasanya. hehe.. Chill!

Keputusan akan diumumkan dalam masa terdekat bila saya betul-betul ada kelapangan masa dan tidak stress. Wah, over! huhu.. Tapi yela, nak decide pemenang kena dalam keadaan hati-hati dan tenang supaya tidak bias. Heh. Pakai Random.Org je pun! But memang saya agak busy beberapa hari ni dan akan cuba luangkan masa umumkan pemenang. Jangan lupa blogwalking peserta-peserta lain ya. Semua blog yang join telah saya follow dan bw. Harap anda juga sudi-sudilah berbuat demikian sesama kita.. Selamat malam..!^^



Cik Misya : Setiap manusia melakukan kesilapan.

7 comments:

  1. sory,dear. kite tag awak utk segmen ni!

    http://eppy25.blogspot.com/2012/10/segmen-upkan-followers-secara-mendadak.html

    ReplyDelete
  2. xde salah pon dearr..dah semak tadi..heeeheeee^^

    ReplyDelete
  3. gd luck pada semua peserta. KA x sempat nak menjoinkan diri

    ReplyDelete
  4. dtg follow blog ni..hope kmbli kunjung ke blog sy

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...