Monday, October 15, 2012

Apa kena dengan blogspot neh?! Mana semua pageviews saya??

Salam. Ya Allah! Apa dah jadi dengan statistik blog saya?? Semalam check statistik dari awal berblog hingga yang terkini dah lebih 80000 kali blog saya di view tapi hari ni tetiba tinggal 20 lebih viewer jek??? What's wrong blogspot??



Aduhai penat-penat blogwalking, follow-follow, join memacam segmen, habis semua viewer saya! Ni nak marah nih! Huhu.. Takkan la blogspot reset balik semua statistik kot.. Wallahualam.. Huu sedey saya sudah kembali kepada asal. Ngee...

Ingatkan saya sorang saja yang alami benda alah nih. Rupanya ramai lagi 'terkena'! Blogger femes Hasrul Hassan & Eraz Fadli pun turut alaminya. Huhu saya tidak keseorangan. Jom boikot blogspot! Wakaka.. Takde maknanya nak boikot2 neh. Teruskan berblogging seperti biasa. Mungkin they need some times untuk wat maintenance agaknya. (Hopefully lah!!) huhu.


Cik Misya : Nak capai 1k pun payah.

8 comments:

  1. haha sya pun kena jadi 0 pageview erkk :/

    ReplyDelete
  2. huhu..kita sama..ramai lg blogger jadi macam ni.. sabar ye

    ReplyDelete
  3. samalah kita baru je wat N3 di blog ttg ini!

    ReplyDelete
  4. erm...sib baik entry tak hilang....
    sy pon same...sodih... :(

    ReplyDelete
  5. same happened to me this morning... ada technical error kot dear...but now dah ok dah...

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...