Saturday, October 20, 2012

Segmen : Blog Paling Awesome

Salam. Ahaks segmen lagi! Tak tahu la blog saya ni awesome ke tak. Blog 'masam' ade la kot. Hehe.. Jomla join! Kat SINI takpun kat banner k.. Ada hadiah menarik menanti anda tau! Jangan main-main, segmen ni anjuran Budak Kewchik je. Tapi berhati besar.. Hehe.. Gurau ya sayang! ;) Kreatif wat segmen gini.



So saya nak tag Dunia Wilma sebab dia adalah commenter blog saya yang paling awesome!!=) Tiap hari tak pernah miss tinggalkan jejak kat ruangan komen saya. Thank you so much darling Wilma!^^


Cik Misya : Tak suka makan benda masam-masam.

5 comments:

  1. good luck dear! teringin nak join lahh

    ReplyDelete
  2. HI , TERIMA KASIH KERANA SUDI JOIN SEGMEN SAYA :)

    ReplyDelete
  3. Thanks Cik Misya ^_^
    Wilma akan sentiasa follow Cik Misya...

    ReplyDelete
  4. Wilma dah join ya ^_^

    http://duniawilma.com/2012/10/segmen-blog-paling-awesome-by-zafeeghaaaaa/

    ReplyDelete
  5. Saya dtg dari segmen yang sama :) http://yaniesayangawak.blogspot.com/2012/10/segmen-blog-paling-awesome.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...