Thursday, October 18, 2012

Review Terpantas #3 : Therosputih

Salam.. Kali ni nak review blog ketiga yang join my segment here. I think she's the one yang familiar juga in blogging world. Always ternampak komen-komen beliau during blogwalking. Blogger ketiga yang dimaksudkan adalah Therosputih! =) Sweet je nama dia kan?


Nak jengah? Atau nak follow? Klik je header ros putih kat atas ni okeys.

Mempunyai design dan layout yang simple, memudahkan saya upload blog ini. Tema hijau, sejuk mata memandang.^^ Warna hitam as background, kontra dengan tulisan memang saya suka. Tak sakit mata nak baca kandungan blog. :) Actually saya pun sukakan bunga ros/mawar.. If someone bagi sekuntum pun dah leh cair macam ais kena api! Heh.

From my reading, Therosputih ni bakal menimang cahaya mata tak lama lagi. Wow! Tahniah!=) Saya doakan anda selamat melahirkan ya. Nanti share pic baby tau. Mesti comel macam saya.. Ngehehee.. (perasan!) But if anda semua perasan, Therosputih tak pernah post any photo dirinya. So, identiti beliau remain hidden. Jeng-jeng-jeng.. Huhu.. But its okla.. Demi keselamatan diri dan family, no need to put so many things about diri sendiri, family or friends. Tul tak Therosputih? Hehe..

Apa-apa pun thanks for becoming yang terpantas join segmen saya. Jangan serik-serik join segmen saya tau.:) 


Cik Misya : Kembang setaman bila dapat bunga dari Incik Tunang.^^

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...