Monday, October 22, 2012

JOM JOIN KEMPEN TINGKATKAN JUMLAH FOLLOWERS

Salam.. Em before balik rumah (habis office hour) ni nak join satu lagi segmen.. By Faris Azim. Sedap nama dia. Huhu. Uols pun joinlah sekali! Klik SINI atau banner okeys..


So far Alhamdulillah dengan join segmen like this, follower saya makin bertambah. Plus dapat blogwalking banyak blog-blog baru yang selama ni tak pernah tahu pun. Dari situlah pengunjung dan follower bertambah. Maka tak rugi if join kempen nih! :) Jom!!

Bak kata penganjur...


Mesti anda tertanya-tanya, macam mana nak tingkatkan jumlah followers dengan hanya menyertai KEMPEN ini. Begini, saya akan meletakkan dan mengemaskini blogger-blogger yang menyertai KEMPEN ini sambilmenggalakkan mereka untuk melawat dan follow blog-blog peserta lain di KEMPEN ini. Dengan cara ini,InsyaAllah follower anda akan bertambah dari masa ke masa tidak terhad dalam tempoh KEMPEN ini sahaja, tapi sehingga semua peserta KEMPEN ini follow blog anda. Tiada paksaan untuk follow blog peserta lain.Semuanya haruslah ikhlas. 

Jadi, lagi ramai yang menyertai KEMPEN ini, lagi ramailah followers blog anda. Barulah namanya tingkatkan jumlah followers sambil saling bantu-membantu sesama blogger.

Kesannya, anda tidak akan rugi apa-apa kerana ianya juga percuma dan mudah (Entry, Banner, Ayat menarik, Komen), malah followers anda juga akan bertambah. Jom la sertai KEMPEN ini selagi masa masih ada masa. 

Ingat! 

Anda tidak akan rugi malah keuntungan yang anda akan dapat pasti berbaloi. InsyaAllah


Cik Misya : Tak suka paksa-paksa.

1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...