Sunday, October 28, 2012

Segmen: Cik Emma Nak Follow

Salam.. Saya rasa ni kali kedua saya join segmen Cik Emma ni. Sebagai tanda support.:) Uols pun join la juga k. Klik SINI atau banner kat bawah ni tau.^^


Sempoi je Cik Emma ni.:) 


So far follower saya tak ramai. Cewah merendah diri plak ye.;) Antara sebab saya nak follower reramai seperti biasa mahu meningkatkan traffic light dan kamera AES. Haipp! Apa saya merepek nih? Huhu baru balik raya dah demam AES. So far masih belum kena saman lagi. Ahakss..;) Ish3x, merepek sudah. Tapi memang betul, saya mahu follower reramai sebab nak tingkatkan traffic di samping mengembangkan bakat saya dalam bidang modelling seterusnya berkongsi with all my friends out there rahsia menjadi seorang wanita yang berjaya. Cewah! Macam ahli politikus plak! Hehe. Pape pun undilah saya! :p



Cik Misya : Suka bercakap dan berbahas.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...