Thursday, October 25, 2012

Berada dalam ketakutan! Doakan saya kawan-kawan! =(

Salam.. Ya Allah hai.. Hari ni dan beberapa hari yang seterusnya membuatkan saya berada dalam ketakutan dan kerisauan! Plus berada dalam dilema. Saya dah lakukan sesuatu benda yang mungkin betul dan mungkin tidak. Tapi 80% nya adalah betul. Selepas perkara tu berlaku dan ianya benar maka akan jadi 100%. Kalau tak benar maka habislah saya! Silap-silap akan diblack list di kalangan sahabat handai.


Niat saya mahu berkongsi kegembiraan yang sedikit serta rezeki yang dikurniakan oleh Allah s.w.t. Saya sendiri tak sangka tapi sedikit pengorbanan diperlukan. Itulah benda yang paling saya takuti. Dah berkorban sedikit dan ada kemungkinan saya pun terkorban sekali! Ya Allah hai mintak dijauhkan perkara itu. Saya harap perkara yang baik dan benar itu terjadi dan tidak mengecewakan sesiapa especially my friend yang involve sekali. Ini berkaitan reputasi saya! Ish takutnya....!!


Mesti anda tertanya-tanya what happen sampai saya rasa takut camni. But saya minta maaf sebab tak dapat story kat sini. Ianya private and confidential. Huhu. Cukuplah saya share perasaan risau saya kepada anda dan mengharap sangat anda doakan saya supaya semuanya benar dan lancar. Amin..


Bcos ia melibatkan wang ringgit dan maruah! Saya takut if benda tu tak jadi, then saya akan dipersalahkan sedangkan niat saya hanya untuk membantu rakan-rakan seperjuangan. Ya Allah harap sangat perkara itu menjadi kenyataan. First time involve dengan sesuatu yang besar dan berisiko nih! Haraplah dipermudahkan. Amin.. Doakan saya ya kawan-kawan..!;(


Cik Misya : Berani mencuba.

8 comments:

  1. Berdoa dan kuatkan lah hati.. moga di jauhkan segala benda2 buruk tu... insyaALLAH.. doa org di tindas di makbulkan allah.. :D
    Selamat Hari Raya Aidil Adha.. :D

    ReplyDelete
  2. kalau niat kita baik, InsyaAllah dipermudahkan.. doakan yg terbaik for u ye

    ReplyDelete
  3. Amin.. Tq Jassnani & Kesuma Angsana..:)

    ReplyDelete
  4. Berdoa, kuatkan semangat dan percaya bahawa segala tindakan Cik Misya adalah yang terbaik...
    Wilma doakan yang terbaik untuk Cik Misya ^_^

    ReplyDelete
  5. @Dunia Wilma Terharunya saya Wilma..:') menangis dibuatnya.. Serius sy tgh risau sgt2x. ni pun ada yg tgh psiko2 saya ni. Ya Allah kuatkanlah hati dan ada la rezeki utk saya dan kwn2 yg terlibat.AMin.. tq Wilma.:)

    ReplyDelete
  6. niat baik insyaAllah semua will be oraight :)

    ReplyDelete
  7. cik misya masuk skim pelaburan emas ke?

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...