Sunday, October 21, 2012

Pemenang topup Segmen : Cik Misya Nak Follow!

Salam semua.. Ramai yang bersorak team feveret menang bola malam ni. huhu. Saya pun nak umumkan pemenang segmen anjuran saya baru-baru ini iaitu  Segmen : Cik Misya Nak Follow. Ingat lagi tak? Huhu.. Maaflah lambat umumkan pemenang atas kesibukan sampai tak sempat nak pilih pemenang melalui random.org tu. Alhamdulillah seramai 95 orang peserta telah join tapi ada 2 orang peserta yang link nya tak dapat dibuka. Tak tahu la nape but at least inform lah penganjur if korang taknak join. Rite? But saya still proceed numbering seperti biasa. Nanti pening kepala plak nak tukar-tukar. Huhu.

Tonight saya agak free, so inilah dia 3 orang pemenang topup RM5.00 yang bertuah itu..=) (Sila lihat nombor memasing di SINI terlebih dahulu.)

Jeng-jeng-jeng......!;)))


The winners are............................ :
No. 16 : Jesamine!!


No. 40 : Uda Said !!


Alhamdulillah.. Settle umumkan para pemenang..:) Tahniah wat yang bertuah okeys. Yang tak menang pula jangan sedih-sedih. Hadiah saya ni kecil je. Huhu. InsyaAllah next time saya wat lagi segmen atau contest-contest sebegini. Saya tetap hargai anda semua yang sudi join my segmen. Saya dah follow anda semua dan anggaplah ia sebagai hadiah juga.^^

Ok! Untuk 3 orang pemenang ni, saya akan tinggalkan komen di blog anda untuk anda semak nama anda di sini. Kalau semua ok, then sila bertindak segera seperti di bawah:

Hantarkan nama, link entri segmen saya, dan nombor handphone anda ke aimi@aimisyahirah.com dalam tempoh 7 hari selepas entri pengumuman pemenang ini dibuat. Kalau dalam tempoh tu tiada feedback maka pemenang lain akan dicari. :) Topup akan dimasukkan dalam tempoh 3 hari selepas details dihantar ke emel saya. Tahniah!  Thanks all!!


Cik Misya : Hargailah hidup anda.

5 comments:

  1. Nah...! nampaknya menang lagi hehehee
    alhamdulillah....terima kasih ye.

    Apa alamat emailnya...jenuh dok godek2 ni...tak jumpa. Nak hantar detail nih...ekekkeke

    ReplyDelete
  2. saya menang ! terima kasih cik misya ! yeayyyy.. hehek

    ReplyDelete
  3. Tahniah kepada semua pemenang :-)

    ReplyDelete
  4. tlupa nk tgk...huhuhu..tahniah pemenang! :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...