Tuesday, October 16, 2012

Survey: Anda sudi jadi penyokong saya??

Salam.. Buat rakan-rakan blogger semua, anda mahu jadi penyokong saya dalam satu event besar-besaran tak?? Berpeluang bertemu dengan saya dalam event penuh glamour khas untuk menghimpunkan talent dan model-model bertudung/berhijab!! Ada persembahan artis, catwalk show dan pertandingan akhir Pencarian Model tudung dan saya merupakan.... salah seorang finalis nya!! Anda nak join tak event ni? Sebagai penyokong atau peserta? Menggabungkan 2 event besar dalam satu hari dan anda pasti takkan menyesal!! Kalau tak join, sah-sahlah akan menyesal sebab tiada lagi event penghargaan untuk model dan talent baru bertemakan Muslimah diadakan se grand ini!! Satu-satunya di Malaysia!



So saya nak buat survey, ada ke yang sudi jadi penyokong saya nanti? Sebab saya akan bertanding dalam pertandingan tersebut. Huhu..Kalau sudi, tinggalkan komen.. Dan anda juga boleh jadi seperti saya tau!! Berminat? Sila tinggalkan komen juga okeys..=)


Cik Misya : Siapalah saya...

12 comments:

  1. salam sis, berminat nak jdi penonton boleh tak?

    ReplyDelete
  2. @Rina Ellisa Sure boleh sis! Jom datang ajak kawan ramai2..:) Nanti emelkan nama dan no telefon ke aimi@aimisyahirah.com okeys. Saya akan explain camne nak join. See u darl!

    ReplyDelete
  3. Wowwww! Bestnya sis. Saya berminat. suka dgn gaya modelling awk sis. serius awk mmg berbakat. 1st time saya tgk blog awk saya rase teruja sgt nak berkenalan dgn awk secara lbh dekat. Dan saya juga suka dunia modelling ni, saya mmg suka bergaya :)

    www.suriaqistina.blogspot.com
    www.buluhvoice.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hai Sis.. Sy ni tak pandai sangat dalam modeling ni. Tapi tengok model2 kat tv tu pernah gak. Saya minat tengok pakaian dia. Kalau sy tengok gaya dan rupa awak, saya yakin awak akan berjaya. Saya sentiasa menyokong awak. Saya akan mendoakan kejayaan awak. Gud Luck..

    ReplyDelete
  5. Wilma tak dapat join and pergi tengok Cik Misya...
    Tapi, tak pa...Wilma support dari jauh jak ya :-)

    ReplyDelete
  6. @Dunia Wilma Tq so much wilma.. Terharu rasa ada penyokong dari seberang laut! Much loves from here.. Muah3x!=)

    ReplyDelete
  7. @Nurmujahidah Ismail Tq darling! Jom join! Peluang nak merasa jadi model, bila lagi kan? Asyik tengok org lain catwalk & photoshoot, awak bila lagi? Come join us!=)

    ReplyDelete
  8. @Sue-Rya Qistina Dear, lets join us!! Peluang utk semua talent baru bertudung/berhijab kembangkan bakat dan merasai dunia glamor. Hnya dari ESM!=) Emelkan nama & no telefon di aimi@aimisyahirah.com sekarang utk tempahan tempat!=)

    ReplyDelete
  9. saya selalu sokong akak dari belakang tak tgok SINI...

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...