Wednesday, October 24, 2012

Jemputan rasmi ke majlis saya. Cepat comfirmkan kehadiran anda!!

Salam.. Saya Aimi Syahirah, merangkap Duta Kecil (AJK) Empayar Siti Murni (ESM) menjemput anda ke Malam ESM yang penuh gilang-gemilang pada ketetapan seperti berikut :

Tarikh : 5 Januari 2013
Masa : 8.00 malam
Tempat : IOI Resort, Putrajaya
Tiket : RM100.00/pax

Apa yang menarik tentang Malam ESM ini??

Anda akan bersama-sama mereka :

MODEL - PEREKA FESYEN - ARTIS - FASHION SHOW - PELANCARAN PRODUK-PRODUK ESM - PERSEMBAHAN - LEBIH 200 MODEL BERTUDUNG BERHIMPUN -

FINALIS-FINALIS PENCARIAN MODEL TUDUNG ESM

dan saya adalah salah seorang finalis itu..!


Jadi jangan lepaskan peluang menyaksikan event besar-besaran berkonsepkan glamour + red carpet yang mengumpulkan lebih 200 orang model bertudung! Tiket-tiket telah mulai dijual dan jumlahnya semakin sedikit! Cepat booking tempat anda dengan SEGERA!  Maklumat lanjut boleh klik SINI.


Sesiapa yang telah book tiket, sila maklumkan saya di aimi@aimisyahirah.com supaya saya tahu kehadiran anda sebagai penyokong saya.:) Harap sangat anda sudi menyokong saya sebagai finalis semasa event tu berlangsung. Bawak banner dan sepanduk tau! hehe..



Cik Misya : Peminat ramai tapi tidak menyokong.

2 comments:

  1. Sorry Cik Misya...
    Wilma tak dapat join...Coz jauh bah...Di Sabah nie ^_^ Kena seberang Laut China Selatan tu lagi...Hehehe...
    Anyway, best of luck and don't worry...
    Wilma will always support Cik Misya dari jauh ya :-)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum..
    wah bestnya.. saya suka tengok muslimah bertudung kat atas pentas. nampak cantik sangat! nak jadi model boleh? hihi takut tak layak je

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...