Sunday, October 21, 2012

Berebut tempat tido dengan Ciko!

Salam. Em malam ni saya tidur lewat sikit. Sebab siang tadi dah puas tido! Ahaks.. Cuti weekend biasala. Hehe.

Now dah get ready nak tido. But the problem is.. Tempat tidur saya dah dicop awal-awal oleh Ciko! Elok je dia lena kat tengah-tengah katil kan. Dah saya plak pening camne nak adjust tempat tidur saya. Haish sabor jela Ciko ni. Makan space betol! Huhu



Takpela saya terpaksa mengecilkan diri supaya tak ganggu ruang ciko tidor. Sian plak dia nak kejut suh dia gi tidur tempat lain. Lena benor nampaknya sampai panggil-panggil nama dia wat tak reti jek. Saje je kan mendengki saya tak bagi tido?? Huhu. Takpela, sayang punya pasal, saya mengalah la tido tempat lain. 

Goodnite Ciko!!


Cik Misya : Mudah simpati.


6 comments:

  1. beshnye ciko tido...rasa nak pi pelok dia je...

    cik misya...jom join GA terbaru dr saya...

    http://therosputih.blogspot.com/2012/10/special-giveaway-by-therosputih.html

    ReplyDelete
  2. Salam, hehe comelkan die tido.. cam nak peluk je die :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...