Wednesday, October 31, 2012

Congrats to Lia Azman for becoming my 1010-follower! Jom review!

Salam.. Wowowo.. Baru saya perasan angka follower saya telah mencecah angka yang sangat cantik! Eceh.. Huhu.. Tahniah wat follower saya yang ke 1010! Hooray!! Ahaks.. 


Siapakah yang bertuah itu??;) Thank you so much wat Lia Azman yang sudi follow saya. Sebagai penghargaan, saya nak review blog anda hari ni!=)


Melangkah masuk dalam blog gadis comel ni, terasa macam berada di rumah atau di hotel sebab menggunakan wallpaper bercorak ala-ala di rumah/hotel untuk background. Huhu. Lama tak bercuti lepak-lepak di hotel. Ngee.. Saya juga dah follow Cik Lia ni. Tak caye tengok kotak merah dalam gambar atas ni.;)

So if uols nak terjah dan follow, jangan segan-segan klik SINI untuk berkenalan dengan pelajar UTHM ni. 


I think she likes pink colour macam saya. Wakaka suke-suke hati je saya meneka kan? Huhu takpelah, yang penting dapat tambah lagi sorang rakan blog baru. Rajin-rajin lah jengah blog saya ya Lia! Thanks again!=)



Cik Misya : Pelajar UKM yang pernah suka warna kuning.

5 comments:

  1. hehe mekaseh akak ^^

    i.allah lia dtg selalu jenguk blog akak nih!
    not quite sgt mnt pink, but boleh lah. haha.
    :)

    ReplyDelete
  2. wahhhhhh....dah 1k upe nye follower tu..btw congret dearrrr...

    ReplyDelete
  3. wah...bestnye dah 1010....rietta bru 100+ jew...tahniah....neway...thanks for dropping by my blog...

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...