Tuesday, October 16, 2012

Lulus Kursus Induksi untuk pengesahan kerja gomen! Alhamdulillah..

Salam. Syukur Alhamdulillah!! Setelah berkhidmat hampir 3 tahun dalam gomen termasuk jadi pegawai sambilan dan kontrak dan pernah gagal dalam interview SPA, now saya bakal dapat comfirmation dalam perkhidmatan awam selepas LULUS dalam kursus induksi baru-baru ini. As gomen staff, comfirmation ni la yang sangat2x diperlukan. Syukur..


Tak sia-sia berkursus di tempat agak horror (bekas hospital) sampai takleh tidur malam dan tamat sehari sebelum majlis pertunangan saya, memang mencabar. Alhamdulillah dapat wat sume tugasan masa kursus dengan baik dan dapat jawab soalan exam dengan jayanya. Ngeee...^^

Of course yang paling penting thank you to my beloved parent yang mendoakan saya berjaya. Dari saya habis study mereka la yang bagi dorongan supaya saya kerja gomen. Huhu. Tak lupa juga wat family dan kengkawan yang bagi support. Doa anda semua tak mampu saya balas.

Tahniah juga wat rakan-rakan lain yang lulus. Now lega skit fikiran. Boleh uruskan lain-lain hal untuk pengesahan. Yang penting, boleh beli rumah! Wakakaka.. Sabar2x.. Yang penting kena kerja lebih gigih untuk rakyat. Cewah! Ya betul, kerja untuk rakyat sebab uols yang bayar gaji. But ramai orang gomen sekarang tak sedar tentang itu. Huhu. Whatever la. Hehe.. Syukran!


Cik Misya: Boleh pencen awal tak? Huhu.

10 comments:

  1. tahniah....saya ni dah berapa tahun dk tunggu, last-last fedup cm tu ja.
    x mau dah apply gov..

    ReplyDelete
  2. tahniah ... mcm nk giveup ngn spa =_=

    ReplyDelete
  3. congrats dear... ^_^ happy for you... Alhamdulillah

    ReplyDelete
  4. bestnya. congratz sis. hehe... bagi tips nak masuk gomen. nak jugak! hehe.

    ReplyDelete
  5. tahniah aimi. syukur alhamdulillah. murah rezeki awk kan. saya pun berkhidmat di jab kerajaan juga :)

    ReplyDelete
  6. tahniah....bkhidmat utk negara :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...