Wednesday, October 24, 2012

Spend time with Duta Rossenate+C and Model ESM at Halalfest, PWTC

Salam semua.. Anda ingat lagi ke satu event yang saya pernah invite anda? Pelancaran Produk Rossenate+C oleh Duta Rossenate iaitu Siti Murni Abdul Aziz. If tak ingat boleh terjah entri penuh event tersebut di SINI. Alhamdulillah event tersebut telah lancar diadakan walaupun pengisian program terpaksa diubah last minute di mana tiada sesi catwalk atas stage dibuat akibat kekangan yang tidak dapat dielakkan. Tapi, ia tetap dijalankan dengan lancar di booth Rossenate+C sendiri dan saya bersama-sama Siti Murni serta model-model ESM yang lain turut serta dalam pelancaran tersebut. Memang meriah dan memberikan saya pengalaman baru sebab kami belajar how to promote the product. Mana tahu ada rezeki saya plak jadi duta untuk mana-mana produk? ;) Amin.. Doa-doakan lah ya..!=)


Pelancaran ini dibuat semasa Halal Festival (Halalfest) di PWTC tempoh hari. Bertemakan warna merah, memang meriah! Huhu.. Pergh memang seronok lah kat sana! Ada sesi photoshoot dan meraikan duta Rossenate iaitu Siti Murni. Tahniah wat beliau sebab dengan rasminya telah dilantik sebagai duta. Sign kontrak time tu juga tau!;) 

If uols nak tahu apa khasiat Rossenate ni boleh view di www.rossenate.com. Fb pun ada juga! Klik SINI. Saya dah cuba produk ni tau. Untuk menguruskan badan memang sangat sesuai sebab korang takkan rasa lapar lepas ambil secawan Rossenate ni. (for me agak kurang sesuai sebab nanti makin keding) hehe.. Tapi ada khasiat lain antaranya menambah tenaga (sampai saya boleh stay berdiri dan berjalan lebih 3 jam dalam PWTC tu dengan memakai heels ok!) Maybe sebab dia ada madu, collagen dan sebagainya yang diadun dalam satu peket. Hanya tuang air masak then dah leh minum secawan minuman Roselle. Rasa dia? Takde masam pun. Semua orang boleh minum dan sangat enak!=)


 This is us! With Siti Murni dan owner Rossenate.. Sangat baik orangnya. Kecil molek. Dats why dia keluarkan produk ni! huhu..:)

With Zuraida.. Tq darling sebab sudi tumpangkan akak gi tempat ni.:) 


Alhamdulillah rezeki saya masa ni, terpilih sebagai wajah testimonial produk Rossenate untuk akhbar Kosmo! Bila keluar? Wallahualam... Huhu.. Yang paling best, saya dapat hadiah sekotak Rossenate! Yeah boleh minum setiap hari.:) 

Nota : Palazzo merah yang saya pakai tu pernah saya story dalam entri INI.






Cik Misya : Try macam-macam jenis suplemen.





5 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...