Saturday, October 13, 2012

Bloggeria! Platform menjejaki blogger Malaysia termasuk anda!

Salam.. Wow! Terpandang satu entry by KillerKips about one group/ blogger web yang membantu mempromosikan blog anda. Memang menarik because anda boleh kembangkan link blog anda ke serata Malaysia. =) Nak tahu group apa ni? ;)


TUJUAN BLOGGERIA! DIWUJUDKAN IALAH ATAS DASAR UNTUK MENGUMPUL PARA BLOGGER KHUSUSNYA DI SELURUH MALAYSIA. MARILAH KITA BERKONGSI MAKLUMAT DAN BERKERJASAMA DALAM MEMBANTU RAKAN-RAKAN BLOGGER KITA DI SELURUH MALAYSIA DI SAMPING MENJALINKAN HUBUNGAN YANG LEBIH ERAT ANTARA PARA BLOGGER DI SELURUH MALAYSIA. SERTAILAH KAMI DAN BERSAMA KITA MEMERIAHKAN DUNIA BLOG MALAYSIA.

TERIMA KASIH


Ni antara kata-kata admin Bloggeria yang baru sahaja diwujudkan. Idea yang sangat menarik and apakata kita beri support for them! Click HERE for joining this!=)



Huhu punya besar saya tepek banner nih. Nice design! Nampak fresh!=) Jangan  lupa join k!



Cik Misya : Saya kreatif tetapi tak inovatif.

2 comments:

  1. hai Cik Misya , terima kasih kerana sudi menjadi follower kami :D

    Best Regards, Admin

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...