Monday, October 15, 2012

Yeay! Menang hadiah dari segmen Khairunnisa's Land!

Salam.. Syukur Alhamdulillah walaupun hari ni sentap dengan pageviews yang tetibe menghilangkan diri, but today dapat khabar gembira dari penganjur salah satu segmen yang saya join di SINI. Saya menang hadiah! Ngee.. Tq so much to Khairunnisa yang sudi pilih saya sebagai salah seorang pemenang. Actually it was based on jumlah follower yang meningkat secara mendadak. Syukran3x...


Yeay! Saya dapat hadiah bracelet. Huhu.. Tq again Nisa!! Korang bolehlah terjah blog Nisa ni tau. Klik SINI. Comel je blog dia. Nak follow pun boleh.=) Jangan lupakan blog saya pula. Ngee...;)



Cik Misya : Rezeki dari Allah s.w.t, tiada siapa yang tahu..

3 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...