Friday, October 19, 2012

Diari aktiviti modelling with ESM Okt-Nov 2012

Salam.. Yang berminat untuk join Kelas Modelling, Kelas Pengacaraan dan sebagainya anjuran Akademi Empayar Siti Murni, anda boleh book tempat anda sekarang!!

SBSM : Sehari Bersama Siti Murni 
Emelkan details anda ke emel tertera untuk pendaftaran. Tempat terhad!! 



See.. ramai yang sertai! Bukan sekadar untuk yang cantik jelita. Bahkan untuk sesiapa saja yang selama ni berkeyakinan rendah, susah dapat kerja, tak pandai bercakap depan orang, takut berhadapan dengan orang, now mereka membuktikan sesiapa saja boleh! Hanya di ESM..!


Lady ESM.. Fara dan Shaz.. Semuanya akan diajar kepada anda dan takkan ada di tempat lain dalam satu hari dengan harga paling berpatutan!=)

Saya dah join, anda bila lagi? ;)



Cik Misya : Pernah rasa stage-frighten.

1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...