Tuesday, October 16, 2012

Betul ke Ustaz ni kaki penipu??

Salam.. Betul ke cerita ni? Ada seorang lelaki bergelar Ustaz tapi tak berperangai seperti Ustaz?? MasyaAllah.. Ini bukan saya reka-reka story tapi dapat dari sumber yang sahih. So, wat kawan-kawan wanita di luar sana berhati-hati k sebab golongan Hawa yang banyak tertipu dengan mamat nih. (Maaf tak layak digelar Ustaz kalau gini attitude nya!)


Melalui blog Sozcyili, mamat yang bernama  Razis nih menggunakan wajah dia yang hensem (hensem kerrr...???) untuk memperdaya kaum wanita. Tapi... yang menjadi mangsa bukan wanita biasa-biasa/liar/sosial tetapi wanita yang benar-benar Muslimah a.k.a alim. Dikatakan telah berkahwin sebanyak 9 kali dan dalam tempoh tu ada lah yang diceraikan. Kira kahwin pastu tinggalkan tanpa beri nafkah yang sepatutnya. Mamat ni juga dikatakan mengamalkan Syiah. Lorr patut ler perangai tak serupa lelaki muslim sejati. Imej dah memang rupa Ustaz tapi sayangnya menyalahgunakan rupa dan anugerah yang diberi oleh Allah s.w.t. 

Mamat ni juga sedang dicari oleh pihak berkuasa dan pernah disumbat dalam penjara disebabkan kes penipuan yang melibatkan wang ringgit. Pelik juga, banyak kali wat salah, still boleh terlepas? Para wanita atau sesiapa saja yang mungkin mengenali mamat ni, tampillah wat laporan polis dengan segera. At least dapat membantu pihak polis memberkas mamat tak bertanggungjawab sebegini. Duk luah dalam facebook watpe. huhu..

Semoga kita dijauhkan daripada lelaki ini. Muka baik belum tentu baik hatinya. Banyak sumber tentang story ni. Klik SINI untuk cerita lanjut. 



Cik Misya : Tak suka lelaki yang terlampau handsome sebab kebanyakan mereka selalu  menyalahgunakan kurnian Tuhan. 



6 comments:

  1. muka dia mcm iras salah sorg kump unic tue ... **memburukkn nama ustz

    ReplyDelete
  2. Memang hensem mamat ni..emak2 mesti teringin buat menantu sebab tak tau..rupa2 nya hantu!

    ReplyDelete
  3. lorr...ingatkan kat Malaysia ni penuh gigolo jer...

    semoga berubah ke jalan kebaikan...insyaAllah..

    ReplyDelete
  4. Memang handsome la Ustaz nie...
    Thanks for sharing Cik Misya...
    At least, dengan sharing nie...
    Kaum Hawa di luar sana berhati2 dan tak kan termakan dengan kata2 pujangga Ustaz nie...

    ReplyDelete
  5. ustaz ni mesti ayat dia power...tu sebab ramai awek2 jatuh hati...hehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...