Friday, October 12, 2012

Cer cari mana satu Cik Misya?

Salam.. Baru-baru ni saya ada join modelling competition by Anggerik Desa Creation. Ingat nak wat satu entry khas untuk event tu but i think nak hold dulu. Actually competition ni ada kaitan dengan contest like-like yang pernah saya mohon bantuan anda untuk undi dulu. Ingat lagi tak? Sah-sahlah tak hengat kan? hehe punya banyak contest saya masuk, banyak plak my songel kat sini. Ngee.. 

Jomlah kita berteka-teki dulu..;) Dalam gambar di bawah ni, mana satu kah saya?;)


Pening tak nak cari mana satu saya?;) Hehe.. Ni koleksi gamba semua peserta competition yang digabungkan oleh photographer Razlan Johari. Berpinar mata uols agaknya. Heh. Okla saya zooooom sikit....;)



Haa jumpa tak mana satu saya? Hihi.. ;) Saya tahu saya ni kecil je orangnya, sampai tak jumpa ye.. Huhu.. Okla saya tunjuk salah satu photo k.. InsyaAllah next time saya tulis full story about this.. Bukan apa, ini salah satu competition yang paling berprestij saya join, dah buat yang terbaik dan sehabis baik tapi malangnya tiada rezeki saya nak menang apa-apa kategori. Frust sesangat!! Balik rumah boleh menangis noxxx! Dats why lambat-lambat je buat entri ni. Mahu mengubati kesedihan dan kekecewaan ya amat. Huhu.. Takpela, mungkin ada rezeki di tempat lain di masa akan datang.  Amin..:')


Haa inilah saya! Ada beran? hehe.. Pose untuk juri during catwalk. Memang all out dah masa ni.. Takpe, kita story akan datang okeys.. Focus untuk competition seterusnya. Doakan saya ya!=)


Cik Misya : Macam Lee Chong Wei tak menang pingat emas Olimpik.

6 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...