Thursday, October 25, 2012

Siap! Kek coklat dan kek pandan for Aidiladha..

Alhamdulillah kita semua dipanjangkan usia untuk menyambut Aidiladha yang mulia. :-) dah ready nak raya? Huhu biasalah raya haji tak banyak sangat preparation dibuat. Yang lebih penting adalah ibadah Qurban dan Haji wat mereka yang berkemampuan menunaikannya. Di Pantai Timur mesti lebih meriah sambutannya cuma masih belum berpeluang nak celebrate di sana. Huhu.

What about me? Huhu saya n family simple je. Plus hari ni saya tak berapa sihat plak. Demam. But sempat juga siapkan kek special untuk sambut raya.;-)
Alhamdulillah. Sok blehlah menikmati kek coklat dan kek pandan yang saya wat ni. Yummy! Anda nak juga? Huhu next time la ye. ;-)

Pape pun saya nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha wat sume rakan blogger yang disayangi. If ada salah dan silap mohon dimaafkan.:-) Yang balik kampung tu hati-hati tau drive. Doakan saya sembuh dari demam. Huarghhh sok nak raya. :-( huhu

Cik Misya: Suka cheese cake tapi tak pandai buat.





7 comments:

  1. waw sedap ni hehe tengok pun dah boleh bgi lapar hehe

    ReplyDelete
  2. Ziarah malam raya..=) Sedapnya sis..! apa2 pun,selamat hari raya qurban..=)

    ReplyDelete
  3. aamboi..terliur lak tgk kek tu..;) hihhihihi mohon antar ke rumah skit,hehehe

    ReplyDelete
  4. terliur nya !! nak jugaakk :') huhu btw , salam aidil adha ..

    ReplyDelete
  5. Mmm nampak bestnya..my feberet ni cekelat kek..

    ReplyDelete
  6. emm,nampak macam sedap jer kek tu..menyirap pulak air liur tengok..hehe..btw,kite tag awak utk segmen ni..

    http://eppy25.blogspot.com/2012/10/bubbly-segmen-2012-exchange-link-jom.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...