Tuesday, October 30, 2012

MAZA MOHD : AKU DAN MEREKA ...


Salam. Fuh sehari tak update, rindu giler ngan blog nih! haha. Serius saya sangat kesibukan semalam gara-gara ke hulur ke hilir mencari keadilan akibat ditipu sampai jadi kes polis. Siaplah mamat tuh!!;) Pagi-pagi ni nak join segmen dulu. Nak tambah kenalan blogger? Memang sangat-sangat dialu-alukan untuk turut-serta segmen ni di SINI. Or you just click banner merangkap header penganjur kat bawah neh tau.


My favourite blog is... ada beberapa la.. Tak sempat nak karang yang baru, copy dari segmen INI. Antara 3 yang terbaik yang saya suka nak baca:

Hanis Zalikha : Love her words in every entry. Very simple & santai. Beside, her beauty plus the way she bring herself in modelling beri saya motivasi dalam hidup.=)



Elia : Ex-tunang goalkeeper Malaysia, Apex. Saya suka baca penulisan dia yang sempoi. And yang paling penting, dia satu-satunya blogger femes yang pernah singgah blog saya!=) Tak caye? Leh baca SINI.



Milo Suam : Yang ni blog ala-ala politik yang paling saya selalu baca. Kalau anda berani, bacalah! Hehe. Don't worry, so far this blog bila keluarkan sesuatu entri mesti berlandaskan fakta. Bukan apa, kita kenalah cari sumber lain selain TV dan Paper yang suka wat story ntah pape. Banyak yang di spin sampai orang Malaysia jadi biol. Opps!;)



Cik Misya: Masih belum jadi favourite blogger.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...