Wednesday, October 17, 2012

Saya peminat jaket! Nampak profesional.

Salam semua.. Erm nowadays saya memang gilakan jacket or something like blazzer or cardigan. Huhu.. Bila keluar ke mana-mana, its very easy nak sarung. No need to tukar baju lain, hanya capai jaket then dah boleh keluar ke mana-mana. Semalam sempat survey via online kot-kot terjumpa any jackets/blazzer yang cantik-cantik. Then terpandang salah satu butik yang menjualnya. Oh teringinnya nak beli..! Huhu.. Normal lah wanita memang suka something yang nice and beautiful rite? ;)




Cantik-cantik kan? Huhu.. Nanti if ada rezeki lebih mahu grab sehelai, dua helai mahupun 3 helai. Wah tamak!! Huhu.. Sambil-sambil tu berkenan plak dengan baju kat bawah ni. Especially warna merah. Boleh match kan with white legging saya. Ngee..:)


Bawah ni antara gambar saya berjaket. Kalau gi mana-mana mesti ada orang tegur, nak gi oversea ke? Huhu. No la.. Saya suka sebab ia kelihatan profesional nak ke mana-mana dan lebih sopan compare you just pakai t-shirt yang sometimes jarang dan sendat if nak keluar rumah..=)

Jaket ni dihadiahkan oleh my fiance for my Birthday last year. From Nitchie, Alamanda.. =) 


Nampak sama je macam kat atas tu tapi yang ni jaket versi labuh. Juga dari Nitchie, Alamanda. But saya beli sendiri. hehe.. (Klik gambar untuk more story)



Cik Misya : Profesionalisme penting untuk segala macam urusan.





8 comments:

  1. @Nurmujahidah Ismail Oh don't worry, saya berfesyen bukan utk berseksi. Legging saya takdelah sampai ikut warna kulit dan menampakkan bentuk kaki 100%. Saya sendiri pun geli nak pakai if legging camtu. huhu.

    ReplyDelete
  2. saya pown minat dan suka dan senang nak bawa ke mana-mana majlis...in other words...senang nak suaikan kan kan kan? ^_^

    ReplyDelete
  3. Cantik ^_^
    Wilma setuju dengan Cik Misya if kita pakai jaket kita kelihatan profesional...

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...