Monday, October 15, 2012

Tempoh hampir tamat!! Cepat join Segmen : Cik Misya Nak Follow!

Salam semua... Eh baru saya perasan, tempoh segmen saya akan berakhir hari ini jam 11.59 malam ni! huhu.. Haa cepat-cepat join segmen saya --> Cik Misya Nak Follow!


Rugi tak join sebab saya akan jadi salah seorang follower anda tau! Yang bertuah dapat hadiah topup!;) Klik je banner if nak tahu kaedahnya..

Ada yang request minta saya panjangkan tempoh segmen ni tapi maaf sesangat sebab tempoh saya beri dah hampir sebulan (if tak silap) huhu.. InsyaAllah saya akan buat segmen yang lebih gempaq dan menarik jika berkesempatan. Yang dah join, jangan risau anda akan saya follow okeys..! Tunggu siapa yang bertuah itu...;)



Cik Misya : Perlu komitmen yang tinggi dalam setiap perkara baru berhasil.

10 comments:

  1. Hi, terima kasih sebab bagi tauw :)
    Saya akan join sekarang jugak!

    ReplyDelete
  2. Waaah berduyun-duyun blogger join segmen ni kan. MEsti gembira bila dapat sambutan macam ni.. Tak beranib uat segmen macam ni sebab diri tak fofular heheh

    ReplyDelete
  3. chot dah join lama dah ..hee ni link nya..

    no57..hope bertuah.he

    http://chot91.blogspot.com/2012/10/segmen-cik-misya-nak-follow.html

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum, is datang singgah, tapi is xleh join lagi skang, tempat is internet slow2 siput, jadi tak berapa syok nak bersegmen loading je kena tunggu lama tension xper lain kali ada pelung lain is join ok?

    ReplyDelete
  5. Erk...malam ni ke last. Hopefully connection okay. :) insyaAllah sy join.

    ReplyDelete
  6. http://gagamiami12.blogspot.com/2012/10/segmen-cik-misya-nak-follow.html..

    hehe,naseb baik sempat join..iffah joined!!:D

    ReplyDelete
  7. no 61...hrap bertuah.amin..hihihi..ada gak link yg lost..klu ayut ada terlepas pon inform yer..slmt berBW semua!thanks juga to cik misya sbb bt segmen ^___^

    ReplyDelete
  8. thanks sudi invite..x sempat nk join..hukhuk.. gudluck utk semua yg join!!(^_^)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...