Wednesday, October 24, 2012

Merajuk dengan pemenang segmen Cik Misya Nak Follow! :(

Salam.. Ermmm mana pergi pemenang-pemenang segmen saya (Cik Misya Nak Follow!) nih? Dah hampir seminggu so far yang bagi feedback (hantar emel) sorang je.. Tu pun saya reply emel but until now dia tak reply balik apa yang saya minta. Uols taknak ek topup RM5.00 tu? Em yela.. RM5 bukannya banyak pun. Itu je saya mampu wat masa sekarang. 3 orang dah RM15.00. (Wah berkira!) hehe takdelah.. At least ada orang nak bagi hadiah event 20sen pun appreciate la. Huhu.. Saya dah tinggalkan pesanan melalui kotak komen pemenang. Ada sorang tu dah komen balik entri saya tapi tak emel-emel juga details nya. Huhu..


Saya nak merajuk lah camni. Boleh? Taknak dah wat segmen yang bagi-bagi hadiah lagi. Huhu.. Saja nak ngada-ngada ngan uols.. Ngee... Oklah diulangi sekali lagi wat pemenang segmen saya before this, please take note this entry okeys..  3 orang pemenang tersebut adalah Jesamine, Karukord Jagau's dan Uda Said.

Please send your details below to my emel aimi@aimisyahirah.com.

Name
Entry link
Handphone number
Handphone line


If still tak dapat details, maybe pemenang lain akan dicari. Atau pun burn jela hadiah tu. ;)) So, cepat bertindak ya sayang-sayang semua!^_-


Cik Misya : Mudah merajuk, senang dipujuk.

9 comments:

  1. Kalau dorang tak nak...Bagi Wilma la...Hehehe...

    ReplyDelete
  2. salam..hai syahirah!

    tq singgah ke blog sha..^^....
    ala..dah lewat nak join..hihi

    ReplyDelete
  3. ruginya. haha. ada org nak bg free pun susah nak terima

    ReplyDelete
  4. kathy pun nak juga... :)

    ReplyDelete
  5. takyahla merajuk, bg je hadiah tu kat kami ni ha...ekekeke...skrg jgk nk email bg details yang cik misha nak tu...=p

    ReplyDelete
  6. Bagi cik jew lah..senang cite..skunk jugak cik email..wahahahahhaaaa

    ReplyDelete
  7. bagi cheery jer lah..dah hbis topup ni..hehe

    ReplyDelete
  8. bgi farisha! ade juga join segmen ni

    ReplyDelete
  9. dh email dh.... :)
    Cuti raya lama di kmpg...intenet x de kihkihkih sorriii

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...