Friday, October 12, 2012

Segmen : Siapa blogger bertuah by Nelly dan Nabila Medan

Salam.. Satu lagi segmen! Hehe memang saya gila bersegmen nowadays! Minta maaflah wat rakan-rakan blogger if kat dashboard anda asyik keluar entri saya bersegmen je. Ngeee... But at least saya support rakan-rakan blogger di luar sana. Anda pun boleh join juga rite?;) Ok, nak join segmen ni? Click HERE or banner..


Penganjur segmen ni ada 2 orang. Bff agaknya. Hehe.. Baguslah camtu kan? So saya nak tag bff (blogger friend forever) saya juga untuk join segmen ni. ;) 


Saya tag dorang because sebagai tanda penghargaan atas kesudian mereka yang tak jemu-jemu singgah blog saya sambil tinggalkan jejak. But jangan risau, rakan-rakan lain juga saya tag! BFF saya juga! Muah3x! Hehe. Cuma penganjur nak 3 yang utama.. Jangan segan-segan bw di sini lagi ya!=)


Cik Misya  : Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia?

5 comments:

  1. Tq join segmen kami ! Hehehe . Pastikan link diberikan kepada kedua-dua blog di kotak komen . Tq ^__^

    Good luck for you !

    ReplyDelete
  2. Ewahhhhh....Blogger Frends Forever erk dearrr..tq..tq..tqq..muaxxxxxxxx..awwwww,terlebih sudah :D.
    Okai,Cik join tq sbb tag cik^^

    ReplyDelete
  3. singgah sini~

    http://qieyla4everstory.blogspot.com/2012/10/segmen-siapa-blogger-bertuah-by-nelly.html

    ReplyDelete
  4. Thanks Cik Misya :-) coz sudi tag Wilma...
    Ada peluang Wilma join k...
    Coz sekarang nie busy sikit :-)

    ReplyDelete
  5. salam perkenalan. dtg blogwalking dari segmen nelly dan nabila. jom g blog saya meh. =)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Tune Hotel KLIA2 || My Review

Anyone who are always travel usually knows about this hotel especially for those who are travelling using flight. Coincidently I have a offi...