Wednesday, October 10, 2012

Busy sampai terlupa nak lunch!!

Salam.. Grrrr kesejukan!! Hujan lebat di luar. Langit gelap macam dah jam 8 malam. Saya on the way pulang ke rumah.. Doakan saya selamat sampai.

Perut berdondang sayang minta diisi. Subhanallah! Terleka dengan urusan kerja dan macam-macam benda sampai saya terlupa nak makan a.k.a lunch!! Huhu boleh? Boleh tahan gak perut saya ni ek? Aiyoooo.. Macam mana berat badan nak naik camni?? Mampus kena marah ngan incik tunang kalau dia tahu saya tak makan. Ngeeee..


Actually bukan sengaja. Tapi memang terleka sampai terlupa. Saya dah beli dah lunch tadi. Tapau McD on the way balik dari appoinment orthodontic (braces). Last-last sampai petang tak makan. Takpela, sampai rumah jap lagi, panaskan using microwave.



Ok guys? Jangan amalkan McD selalu tau. Hehe. Sekali sekala takpe. Nanti saya qada' makan nasi malam karang. Nanti bertambah keding badan saya kalau hari-hari camni. Ada tips tak untuk naikkan berat badan selain makan? Haha mengarut! Tapi kalau ada, share la ngan saya nanti. Heh.




Cik Misya : Underweight.


6 comments:

  1. Alala...Cik Misya termiss makan tengah hari?
    Macam mana nak naikkan badan macam tu...Hehehe...
    Tak pa Cik Misya...Bukannya selalu...
    Wilma pun macam tu jugak...Bila dah busy...Makan pun tak ingat...Tapi, sampai jak rumah...Terus lapar...Dengan pinggan2 tu Wilma makan...Hahaha...

    ReplyDelete
  2. Ayoyoyoyo...boleh2 nye terlupe derrrr...
    cik plak nak kuruskan badab..susahhhhhh sangat tau T_T

    ReplyDelete
  3. cik misya sedap ke makan mcd yang dah sejuk ? hehe

    ReplyDelete
  4. @fifie huhu panaskan dulu guna microwave. automatic fresh balik!=)

    ReplyDelete
  5. @Dunia Wilma haha makan dgn pinggan?? Bahaya tu! huhu.. sy yg bergigi besi ni pun tak pernah makan pinggan! hehe..

    ReplyDelete
  6. @cik azLyzah⊙.☉ hehe.. takpe2x.. usaha lagi k! kurangkan makan nasi. insyaAllah berkesan.:)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Tune Hotel KLIA2 || My Review

Anyone who are always travel usually knows about this hotel especially for those who are travelling using flight. Coincidently I have a offi...