Thursday, October 11, 2012

Aku Terjah! Aku Follow! Apakah itu?

Salam. Satu lagi segmen menarik yang harus disertai..! By Incik Nur Khairul Azizi Mohamad. Dengar tajuk pun dah menarik kan? Huhu bagi saya la. Taktahu lah bagi uols. Ngee.. Melihat pada senarai peserta still belum cukup 100, so nak mencuba nasib la join. Nak join juga? Klik SINI atau banner bawah ni k.



Kenapa aku terjah? Kenapa aku follow?----> Pertanyaan dari penganjur..

Haa ni jawapan nya..! Heh. Of course la sebab nak tambah peluang bagi meningkatkan traffic serta follower. Saya boleh habiskan masa 24 hours tanpa henti (tolak mandi, makan dan solat) untuk terjah dan follow orang! Dan hasilnya at least boleh dapat 10 orang follower dalam satu hari! Oklah kan? =) Walaupun sampai sakit pinggang dibuatnya duk ngadap PC. Heh padan muka!;p Ada satu lagi reason! Untuk usha-usha design blog orang lain, therefore dapatlah beri ilham untuk saya menambah baik kualiti dan appearance blog saya. Now dah tahu skit-skit camne nak bagi blog menarik dan orang tertarik nak datang. InsyaAllah akan perbaiki dari masa ke semasa. 

Amboi! Panjang lebar my explanation. Entah penganjur baca ke tidak? Hihihi.. Maaf ya if terkasar bahasa. Saya memang camni. Waaaa gedixxx!!^^ 

Dah? Eh belum lagi...! Nak tag 3 orang member. Minta izin copy header ya kengkawan!;)





Dunia Wilma (Huhu.. dia takde header maka saya copy cover photo from her facebook page. Ok kan Wilma?;))


Ok siap...! Fuh, panjang gak segmen kali ni. Takpela, sebagai tanda sokongan buat rakan blogger..:) 



Cik Misya : Subjek BM karangan untuk UPSR dapat A. 




5 comments:

  1. Assalamualaikum....Terima kasih atas kunjungan dan penyertaan dalam segmen MYideakini ye...untuk melayakkan hadiah penghargaan dari MYideakini, pastikan penama yang telah di tag tu follow blog MYideakini...itu syarat & terma dr MYideakini...TQ

    Tunggu hadiah cabutan bertuahnya nanti ye :-)

    Ajak reramai folowers yang ada tu no... :-)

    ReplyDelete
  2. salam aimi..

    Salam kenal dari tirana aduka

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum aimi...selamat bersegmen yer...blogger Azizi ni memang peramah org nyer..

    ReplyDelete
  4. Salam perkenalan..singgah sini dan follow...

    ReplyDelete
  5. Hi Kak Misya...
    Tak sangka Akak sudi tag Wilma ^_^
    Wilma baru nak belajar macam mana nak buat header...
    Tapi, kena tunggu bulan depan la...
    Coz Wilma busy sikit lagi nie...
    Terima kasih sekali lagi Kak :-)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Tune Hotel KLIA2 || My Review

Anyone who are always travel usually knows about this hotel especially for those who are travelling using flight. Coincidently I have a offi...