Monday, October 1, 2012

Updated! Senarai terkini Segmen Cik Misya Nak Follow...

Salam semua.. Em akibat kesibukan yang melampau, saya terlupa nak update senarai peserta segmen yang saya lancarkan baru-baru ini.. Maaf ya kengkawan. Alhamdulillah ramai juga yang join. Huhu. Ingatkan tak dapat sambutan. Al maklumlah saya bukan blogger femes. Heh. So far yang join seramai 35 orang. Thank you so much atas kesudian anda turut serta segmen lite-lite saya neh. Hehe. Nak tengok senarai peserta? Boleh klik SINI atau tagging berikut..


If ada mana-mana peserta yang tertinggal, habaq mai naa.. If ada kesalahan link ke, pon bagitau saya okeys.=) Jangan risau, saya akan follow balik semua peserta yang join. Makesure anda follow saya dulu k.;)

Ada lagi nak join? Yes masih boleh join! Tarikh tutup 15 Oktober 2012. Still banyak masa lagi. Meh klik SINI kalau nak join..

Klik banner pun boleh juga if nak join..=)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...