Tuesday, October 2, 2012

Undilah saya dalam Top Model All Star International 2012!

Salam semua... Saya join contest modelling lagi! Ngeh. As usual salah satu peringkat pertandingan ada like-like melalui facebook..;) Saya harap sangat anda sudi mengundi saya dalam contest ni. Tapi makesure ada akaun facebook.=) 

TOP MODEL ALL STAR INTERNATIONAL 2012(KATEGORI MUSLIMAH)

Mudah saja nak undi saya.. Kaedahnya....

1. Log ini akaun facebook anda..

2. Klik link INI untuk ke facebook penganjur iaitu Allong Putra Jaya (Sentuhan Emas) Adakah anda friend dengan beliau? If not, anda perlu Add as Friend terlebih dahulu. 

3. Then anda perlu ke gambar saya di SINI, kemudian tekan butang LIKE di bawah gambar.. Makesure gambar yang keluar sama macam gambar kat bawah ni ya.



4. Done? Ok settle. Tarikh tutup LIKE pada 18 November 2012. 

Very easy right?;) Terima kasih atas kesudian anda meluangkan masa mengundi saya.. InsyaAllah if ada rezeki dapatlah saya memenangi kategori Hot Favourite/Miss Photogenic dalam pertandingan ini. Love uols so much!!=)



Cik Misya : Bukan photogedik.

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Tune Hotel KLIA2 || My Review

Anyone who are always travel usually knows about this hotel especially for those who are travelling using flight. Coincidently I have a offi...