Thursday, October 11, 2012

SEGMEN: Jom Blogwalking & Follow by SANDRA

Salam.. Nak join segmen lagi! hehe.. Klik SINI or banner okeys..


Saya mula terjebak dalam kancah pemblogan ni (eceh!) sejak tahun 2009. Huhu tak tahu camne leh terjerumus dalam lembah blogging yang penuh warna-warni but memang secara tak sengaja. Because during that time saya masih belum ada kerja tetap dan perlu cari pendapatan lebih. Then join satu bisnes online. From there, saya diperlukan create one blog bagi mempromosikan business yang akhirnya tak menjadi akibat beberapa kekangan yang tak dapat dielakkan. Lastly, saya teruskan berblogging sebagai platform dalam kerjaya modelling di samping menambah kenalan dalam dunia maya penuh variasi ni! Over ayat kan? Heh.

Tu jela story saya tentang titik permulaan memulakan langkah menaip blog. So, for those yang terbaca entri ini, anda semua di tag ya! huhu sorry..;) Sape nak join klik je banner cute (suka tengok mata) kat atas. Lagi 2 hari je tinggal untuk join..^^



Cik Misya : Jangan terjebak dengan gejala negatif.

3 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Tune Hotel KLIA2 || My Review

Anyone who are always travel usually knows about this hotel especially for those who are travelling using flight. Coincidently I have a offi...