Tuesday, October 2, 2012

Saya menang hadiah HEADER from Amy Fendi!

Salam semua.. Good news! Hehe.. Before this saya ada join satu segmen by blogger Mona Fendi. Haippp!!! Ape daaa...! Terkejut beruk semua orang karang. Huhu.. I mean segment by Amy Fendi ya! Segmen diberi nama Follow-Follow by Amy Fendi ..

Alhamdulillah saya menang hadiah header for my blog!=) Tak percaya? Cer tengok print screen kat bawah ini..=) 


Tq so much to Amy yang sudi pilih saya as one of the winner.. Sesaja join tak sangka dapat hadiah. Ngee... So, nantikan header terbaru saya from Amy Fendi!=)



Cik Misya : Terlampau sibuk tak menang tangan sampai headache. 

7 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Tune Hotel KLIA2 || My Review

Anyone who are always travel usually knows about this hotel especially for those who are travelling using flight. Coincidently I have a offi...