Thursday, October 11, 2012

Sape nak tambah follower by leyla

Salam.. Jom join segmen ini! By adik Aswaleyla yang sweet ni okeys.. Klik SINI atau banner kat bawah to getting know apa syarat-syarat nya..



Untuk segmen ni, penganjur nak kita komen 3 perkara about her blog.. Huhu takut plak nak komen-komen blog orang ni. Ngee... Okla, ini pendapat ikhlas saya tentang blog Leyla:

1. Kemas... Tak terlalu padat dengan macam-macam gadjet. Teruskan ok.=)
2. Saya kurang berminat if blog tu ada bunga-bungaan / tabur-taburan sebab ia mengganggu pembaca nak blogwalking/ membaca entri anda. Kalau takde benda tu , rasa lapang sedikit mata untuk singgah lebih lama di blog anda.
3. Saya suka blog ni sebab guna theme colour sama ngan saya iaitu PINK! hehe.. Ramai juga gadis-gadis yang suka pink ya. Dulu masa saya zaman sekolah, I REALLY HATE PINK COLOUR! Tak tahulah nape bila dah meningkat dewasa tiba-tiba boleh jatuh cinta dengan warna pink. Dalam hati ada taman kot... Hehe..@_@

Amboi bukan main lagi saya komen blog orang ye! Belum orang komen blog saya ni lagi. Mahu kena kondem habis-habisan! Hehe.. Pape pun take it positively okeys..=) So, saya printscreen follower saya (kotak merah). Ada seramai 782 orang (cket je..) =( Harus berusaha lebih gigih untuk tingkat follower!! Chaiyok-chaiyok!!



Now its ready to be served to Miss Leyla.. Hope ada rezeki nak menang hadiah! Ngee.. InsyaAllah...^^


Cik Misya : Suka simple but smart.

5 comments:

  1. http://mamalynnthestoryteller.blogspot.com/2012/10/sape-nak-tambah-follower-by-leyla.html


    da join =)

    ReplyDelete
  2. Done follow u, salam kenal dan bertukar2 fikiran
    http://asmarpunyablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. selamat menambah follower cik Misya... :)

    ReplyDelete
  4. same la kite . dulu really really hete pink color . ntah start bile bleh jatuh dekat warna pink nie . hehe . tq join ye kaq . chaiyookk model malaysia !

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Tune Hotel KLIA2 || My Review

Anyone who are always travel usually knows about this hotel especially for those who are travelling using flight. Coincidently I have a offi...