Friday, October 5, 2012

Pengumuman terkini Segmen : Cik Misya Nak Follow!

Salam semua.. Untuk segmen anjuran saya iaitu Segmen : Cik Misya Nak Follow, 3 pemenang bertuah yang akan menerima Topup RM5.00 dipilih berdasarkan Random.Org kerana lebih mudah dan tidak bias.=) Sebab before this saya mention pemenang dipilih berdasarkan Top Referral. So far peserta yang ada pun bukan selalu/menjadi sumber traffic untuk blog saya. So bagi memudahkan cara, itulah kaedahnya! hehe.. Jangan marah tau! Yang penting hadiah tetap dapat k.=)

Yang stil tak join lagi tu, apa tunggu lagi? Lihat-lihat syarat penyertaan di SINI. Dibuka sehingga 15 Oktober 2012. Yang penting mestilah anda seorang blogger kan? Nak lihat senarai peserta yang dah join lihat SINI. Anda dialu-alukan sangat mengunjungi / blogwalking blog-blog mereka. Saya dah follow semuanya! Sape tak join memang rugi ler....;)



Cik Misya : Follow randomly.

1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Tune Hotel KLIA2 || My Review

Anyone who are always travel usually knows about this hotel especially for those who are travelling using flight. Coincidently I have a offi...