Friday, October 5, 2012

Hari terakhir untuk support saya! Jom klik!

Salam semua... Jom click SINI untuk membantu saya memenangi entri tertinggi di view oleh blogger dan pengunjung! Hari ini hari terakhir jumlah viewer diambil kira oleh penganjur iaitu Dlia Jane Collection. InsyaAllah if ada rezeki saya..=) Tak perlu risau sebab anda hanya perlu view sahaja entri tersebut. tak perlu LIKE-LIKE macam selalu..;) Makesure entri yang keluar sama macam gambar di bawah ni..


Markah jumlah view akan diambil kira semasa pertandingan akhir pada pertengahan Oktober ini. Maklumat lanjut tentang competition ni boleh baca SINI. Sokongan anda amat-amatlah saya hargai. Ada juga yang tinggalkan jejak a.k.a komen di entri tersebut. InsyaAllah saya akan balas komen-komen anda nanti k! Mana tahu sempena Hari Jumaat penih barakah ni ada rezeki saya dalam pertandingan ini. Apa lagi, click HERE now!=)



Cik Misya : Tak putus asa walaupun selalu kecewa. Rezeki sentiasa ada di mana-mana.

2 comments:

  1. Semoga Misya berjaya ya ^_^
    Support you...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq so much wilma. :-) rajin u komen entri sy. InsyaAllah one day i will make special entry for u..

      Delete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Tune Hotel KLIA2 || My Review

Anyone who are always travel usually knows about this hotel especially for those who are travelling using flight. Coincidently I have a offi...