Monday, October 8, 2012

Busana yang akan saya gayakan || Finalis Pencarian Model DJC 2012/2013

Salam.. Debaran pertandingan peringkat akhir Pencarian Model Dlia Jane Collection kian terasa! For those yang tak tahu pape tu, boleh baca di SINI about saya sebagai finalis of that competition. Now nak share gambaran busana yang akan saya gayakan dalam majlis tersebut. Owner DJC memang kreatif dalam penghasilan busana-busana yang menarik dipakai. If korang nak buat tempahan pun boleh juga.=)


Busana ni berwarna silver. Cuma dalam gambar ni saya edit skit.;) Nak tahu baju jenis apa ni? Tunggu update saya selepas tamat pertandingan nanti k. Mana leh tunjuk sekarang kan.. Tak suspen la. Heh. Now tengah busy nak cari hijab yang sesuai digayakan bersama-sama busana istimewa ni. Tunggu.....;)



Cik Misya : Fizikal kecil sukar cari baju dan kasut.

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Tune Hotel KLIA2 || My Review

Anyone who are always travel usually knows about this hotel especially for those who are travelling using flight. Coincidently I have a offi...