Thursday, August 11, 2016

Throwback Winners Nite Elken 2016

Salam.. Every year Elken takkan lupa meraikan kejayaan-kejayaan distributornya dalam acara yang penuh gilang-gemilang. Tahun ni pada Mei lalu bertempat di Stadium Malawati, Shah Alam, tak kurang hebatnya. Walaupun tahun ni saya tak naik pentas sebagai achiever tapi tetap rasa bangga melihat insan-insan hebat diraikan. Apa yang menariknya, orang-orang berjaya di sini berlatar belakangkan macam-macam. So bolehlah ambil semangat dan motivasi untuk terus berusaha hingga berjaya. 

Melangkah masuk ke stadium tertutup ni je dah terasa kegemilangan event ni. Event Elken memang tak pernah mengecewakan.

Tahun ni yang special nya saya datang dengan mak mertua dan kakak ipar saya. Alhamdulillah mereka antara supporter setia kami dalam bisnes Elken. 

Posing berdua wajib. hehe


Tengok audien je dah rasa wow. Good job Elken!



Tq Mama n Kak long sudi datang ke event ni. Uols memang sporting.:)



My husband, tulang belakang saya dalam menjalankan bisnes ni. 

Alhamdulillah ini kali keempat saya hadir ke Elken Winners Nite. Kejap je kan dah 4 tahun rupanya saya bersama company No. 1 di Malaysia ni. 

Alhamdulillah salah seorang bisnes partner saya, Victor dan Ernah dari Sarawak turut diraikan dalam Winners Nite kali ni sebagai Car Fund Achiever. Victor seorang bekas Engineer di syarikat Oil & Gas di Singapore. Demi cinta pada bisnes Elken, now Victor dah full time melakukan bisnes ni. Tahniah Vic & Ernah! So proud of u!

Penerima-penerima tabung kereta RM7000 sebulan. Siapa nak bagi kan?  Only @Elken..

So, u want to be our next superstar in this great field with a great company and teamwork? Lets join us! Maybe tahun depan anda pula bakal naik pentas berprestij ni untuk diraikan kejayaan. Bila lagi nak feeling dihargai sebegini rite? 



Misya : Appreciation untuk diri sendiri.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...