Tuesday, August 23, 2016

Featured in Berita Harian for Jubah Arab Abaya

Salam. Ada sesiapa beli paper Berita Harian 15 Julai 2016 lepas? Kalau ada dan siapa perasan, saya muncul dalam ruangan fesyen Berita Harian bagi menggayakan Jubah Arab Abaya. Dah lama tak muncul dalam magazine/newspaper excited pula. hehe. Terima kasih buat owner Jubah Arab Abaya,  Kak Feeda sebab sudi invite saya as model untuk slot Berita Harian ini. Kebetulan memang saya peminat Jubah Arab Abaya dan dah miliki beberapa helai Abaya dari butik ni. Original dari Arab Saudi tau Abaya & Jubah yang dijual.Ada kawan-kawan dan family yang perasan wajah saya akan wasap saya gambar-gambar keratan akhbar ni. Tq so much atas sokongan. 








Misya :Ada Abaya efek kurus tapi masih sopan.

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...