Wednesday, August 17, 2016

Impian shoot konsep Beauty with Braces tercapai...

Salam. Antara sesi photoshoot yang saya nanti-nantikan adalah konsep Beauty dalam persalinan putih bersih. Dulu-dulu rasa agak mustahil saya nak shoot untuk konsep ni sebab kekangan utama saya adalah memakai braces. If disuruh senyum nampak gigi, fuh itulah kelemahan saya! Takut muka saya jadi pelik dan hasilnya mengecewakan saya mahupun klien. Dats why hasil shoot saya sebelum ni tak banyak yang saya senyum nampak gigi. 

But this time, saya berpeluang shoot dengan Dak Teropong Studio untuk update compcard terbaru saya, berkonsepkan Beauty wat saya agak gementar. Sebab saya tahu Dak Teropong adalah photog yang sangat teliti dan perfectionist. Risau gak dia tak dapat snap foto terbaik untuk saya. But Alhamdulillah, buat 1st time nya saya selesa senyum menampakkan gigi saya untuk shoot Beauty dalam tema putih. Yang paling best shoot diambil agak close up. And hasilnya.. bagi saya superb! Tq Dak Teropong.. Sebab dia photog pertama kata, takpe senyum nampak gigi pun. Lebih natural katanya. Ok terus saya confident senyum nampak gigi sampai akhir shoot. Hehe..







Saya puas hati dengan hasil Dak Teropong sebab saya berjaya realisasikan impian untuk shoot bertemakan Beauty. Tapi untuk model memakai braces seperti saya memang agak sukar nak dapat job untuk tujuan komersial seperti iklan TV especially untuk produk kecantikan. Apa-apa pun saya memang sangat hargai dan berterima kasih kepada klien yang sudi hire saya untuk gayakan produk mereka. Hope saya dapat kerjasama yang lebih baik dengan klien-klien yang lain. Tq Liyana untuk makeup yang gojes ni. Nampak natural tapi menaikkan seri wajah, :)


Misya : Tak sabar nak bukak braces.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...