Tuesday, August 23, 2016

1st Photoshoot with Farlynn Hijab

Salam semua. Alhamdulillah saya dapat offer untuk jadi model bagi hijab keluaran butik Farlynn Hijab yang diusahakan sendiri oleh kawan baik saya, Shazlinda. Before this beliau pun model juga but after kahwin, terus open bisnes jual tudung. If nak tengok tudung pelbagai jenis seperti instant hijab, shawl, half moon, tudung awning dan lain-lain bolehlah singgah ke butik Farlynn Hijab di Bangi Getaway. Dibuka setiap hari dari jam 11.00 pagi hingga 10.00 malam. Nak beli online pun boleh juga. Yang paling best kawan saya ni sangatlah baik hati sebab tudung-tudung yang dia jual harga semua murah-murah. Instant shawl yang ada banyak hiasan dan manik hanya RM30-40 je! Yang penting semua tudung adalah patuh syariah iaitu labuh. Memang Farlynn Hijab mengetengahkan konsep Muslimah sepenuhnya. 

So untuk entry ni saya share dengan uols hasil saya photoshoot sebahagian koleksi Farlynn Hijab. InsyaAllah kami akan bekerjasama untuk projek-projek lain juga. Tq Lyn invite saya jadi model..:)

Make-up by : Intan Sairie
Photo by : Nasuha
Location : Taman Saujana Hijau, Presint 11, Putrajaya












With my friend Lyn dan Ayu, her cousin (model bersama).

With Yana, pembantu di butik Farlynn


Misya : Bantu permudahkan urusan orang lain, urusan kita pun akan dipermudahkan.

1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...