Wednesday, August 24, 2016

Bergaya dengan Tudung Siti Murni

Salam. Pernah tengok tak hijab/tudung style yang saya gayakan ni? Inilah hijab eksklusif keluaran Tudung Siti Murni. Dolu-dolu saya aktif sertai kelas modelling under Siti Murni but now Siti Murni aktif meniaga tudung pula. Saja la try beli sehelai sebab geram tengok gabungan warna-warna tudungnya sangat cantik. Tak tahulah ok ke tak tapi honestly saya suka sebab menampakkan wajah saya lebih bujur. Yang specialnya tudung Siti Murni ni adalah penggunaan cekak getah yang membolehkan ianya tak perlu dipin! If nak cantik just tambah 1-2 pin ok je. Untuk my friend Siti Murni, all the best ya! Jom tengok minah perasan a.k.a saya sendiri berselfie sambil memakai tudung Siti Murni warna merah purple yang gojes ni..







Oh ya, siapa Siti Murni ni? Beliau adalah pembaca berita RTM dan bekas wartawan penyiaran RTM. Now full time meniaga tudung. Dan merupakan salah seorang customer produk Elken dari saya. Alhamdulillah kami saling support each other.:)


 Actually ada macam-macam pattern tudung Siti Murni ni. Konsep cekak getah masih sama just warna dan design yang berbeza-beza. Saya tak jual tau. If uols berminat nak beli try contact usahawan-usahawan Siti Murni di seluruh Malaysia.

Ni koleksi terbaru, Maharani Khaleeda..

Teringin nak jadi agen tapi ada ke orang nak beli dengan saya? Wakakaka..



Misya : Warna ceria mampu mempengaruhi mood.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...