Monday, August 15, 2016

Compcard Misya 2016 by Dak Teropong Studio

Salam. Salah satu keperluan seorang model adalah mempunyai compcard. Apa itu compcard? Kena baca istilah-istilah berkaitan modelling di dalam entry INI. 


Dah lama tak update compcard so peluang untuk buat compcard dengan photog terbaik seperti Dak Teropong takkan disia-siakan. Ramai yang cakap Dak Teropong ni cerewet dan sebagainya. Yes memang betul dia cerewet tapi kecerewetan dia menghasilkan gambar-gambar yang berkualiti. Bayangkan saya pakai contact lens sebelah terbalik pun dia tahu! Tudung senget pun dia suruh betulkan. Muka cerah, tangan gelap pun dia suruh makeup artist touch-up. Punya lah teliti! Hehe..Tapi saya puas hati dengan hasilnya. Berbaloi lah dengan apa yang saya invest.

So sesiapa perlukan khidmat model untuk product atau servis photography/videography/iklan/music video dan lain-lain bolehlah refer compcard saya ya. =)


Misya : Compcard ibarat resume untuk model.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...