Thursday, August 25, 2016

Selfie dengan kembar saya?

Salam. Misya ada kembar?? Hehe.. One of favourite spot untuk berselfie adalah tempat yang ada cermin besar dan bersih macam kat fitting room, Beauty Galley Elken. Apalagi, macam-macam mimik muka la saya akan try and error untuk berselfie. If imej dalam cermin tu betul-betul clear, memang orang akan ingat ada 2 orang bergambar bersama. Camnelah kalau saya betul-betul ada kembar ya? ;) Jom tengok saya selfie dengan 'kembar' saya.. 'Both' are sporting giteww..










Misya : Berpeluangkah lahirkan anak kembar?

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...