Wednesday, August 10, 2016

Teaser Bridal Shoot with Ashbarz Studio...

Salam. Dah lama rasanya tak pakai baju pengantin. hehe.. Baru-baru ni dapat peluang menggayakan baju pengantin dalam sesi photoshoot untuk casting Majalah Mingguan Wanita di Ashbarz Studio, Setia Alam. Sempat gayakan 2 pasang persalinan pengantin. Kalau ada rezeki InsyaAllah saya akan dipanggil untuk sesi photoshoot Majalah Mingguan Wanita. Tapi model-model lain yang terpilih untuk casting ni tak kurang hebatnya. So dalam entry ni saya just share teaser sesi casting bridal shoot ni. :)

Masih ada seri pengantinkah? hehe...

Persalinan yang sangat gojes..



Rindu nak bersanding lagi. Hehe.. Teringat masa majlis kahwin saya dulu. Wah gituuu... 

Tak sangka dapat jumpa 2 model cun ni, sama-sama attend modelling class under Ara Lee. Kira macam reunion pula. 

Apa-apa pun thanks to Ashbarz Studio yang sudi memilih saya sebagai salah sorang model untuk sesi casting bridal shoot ni. Peluang yang diberi takkan saya sia-siakan and I hope dah dapat beri yang terbaik untuk sesi casting ni. Hope ada rezeki nak collaborate lagi lepas ni. =)



Misya : Ada rezeki tak kemana.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...