Thursday, August 18, 2016

Meriah hantar dan sambut Mama mengerjakan umrah!

Salam semua. Time nak tulis entry  ni membuatkan saya lagi semangat nak mengerjakan umrah di Tanah Suci Makkah. InsyaAllah ada rezeki tak lama lagi saya akan ke sana. Doakanlah ya.. But this entry just nak sharing kemeriahan saya bersama family mertua ketika menghantar dan menyambut mak mertua saya mengerjakan umrah. Since pencen last year memang Mama plan nak gi umrah. Alhamdulillah akhirnya impian mama tercapai. Hope giliran saya pula lepas ni pun tercapai juga. Amin...



Masa hantar tak ramai orang sangat di airport. Mama pergi sana dengan adik dan adik iparnya. 

Masa sambut Mama pulang, uish ramainya orang... Meriah macam pesta kat KLIA time ni. Maybe ahli keluarga happy menyambut family yang tiba dari Makkah. Boleh ambil berkat.. Kalau musim Haji mesti lagi ramai kot..

Sebelum pulang sempat singgah di Masjid Sultan Mizan Putrajaya mengerjakan solat. Then saya dan suami belanja dorang makan di Tomyam Kung

Feeling solat kat masjid ni dah feeling macam kat Makkah pula rasanya. Tak sabarnya saya nak ke sana. Moga dipermudahkan. InsyaAllah..



Misya : Pasang niat.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...