Thursday, August 11, 2016

Bodek bos ke? || Rakaman ucapan raya untuk bos..

Salam. Tahun ni adalah tahun berpuasa dan beraya paling meriah kot bagi saya terutamanya di pejabat sebab since pindah ke office baru, ukhuwah di kalangan kami semakin baik. Maybe sebab office baru ni lebih kecil, partition pun rapat-rapat, so kami lebih close antara 1 sama lain. Yang paling best kami berada di bawah 1 team (cawangan) yang sama. So, sempena Raya baru ni kami sempat merakamkan ucapan Selamat Hari Raya buat bos kami yang dah pun bercuti raya masa ni. Haha.. 


Hehe comel tak? Walaupun di hujung ucapan kami cuba membodek bos untuk berikan duit raya tapi tidak berjaya! haha.. Takpela, yang penting bos kami happy dan ukhuwah antara kami terus kukuh. Tak baik bodek-bodek ni. Mesti ikhlas dalam menjalankan tugas. hehe.. Tapi memang kami semua gila-gila and saling support each other. Maaflah kalau ada terkasar bahasa di antara kami. Ngee..





Salam Aidilfitri!


Misya : Bukan senang nak ada semangat untuk bekerja.



No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...