Monday, August 29, 2016

Photoshoot tudung labuh Illieya with Bella..

Salam. Sebelum start, saya nak ucap berbanyak thanks kepada Yaya Ismile, owner butik Muslimah iaitu Illieya yang sudi pilih saya sebagai model untuk koleksi tudung labuh. Yang paling best dapat collaborate dengan Bella, my biz partner yang dah lama tak berphotoshoot as model. Kira macam comeback beliau la. Huhu.. Alhamdulillah impian saya untuk menjadi model tudung labuh tercapai. Experience yang paling bermakna buat saya sebab since saya join semula bidang modelling ni memang target saya hanya nak gayakan produk yang betul-betul patuh syariah seperti tudung labuh dan jubah/abaya. Dah kahwin, tak bolehlah ligat sangat. hehe.. Jom tengok hasil beberapa shot saya dengan Bella. Photo by Yaya Ismile sendiri. Even Yaya sendiri pun gadis berniqab, boleh jadi photog juga. Memang serba boleh this girl. Semoga terus maju dengan busana Muslimah Illieya. :) Lokasi di Masjid Sultan Mizan (Masjid Besi), Putrajaya. 

















Misya : Ke arah yang lebih baik.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...