Wednesday, August 10, 2016

Beauty product shoot for Anmyna

Salam. Siapa suka produk penjagaan kulit wajah dan badan yang best-best? Ahha saya nak introduce 1 produk terbaru daripada Taiwan. Alhamdulillah saya diberi kepercayaan untuk dijadikan model Melayu berhijab pertama oleh  HQ pengedar produk Anmyna merangkap sahabat lama saya iaitu Fanny. Before this Anmyna hanya target pengguna berbangsa Cina. Tapi untuk meluaskan lagi pasaran Anmyna, so Fanny invite saya untuk jadi model testimoni produk-produk Anmyna. InsyaAllah kalau ada rezeki dan projek shooting ni berjaya, saya akan dilantik sebagai duta rasmi Anmyna untuk pasaran Melayu. Hehe.. Amin..

Antara produk Anmyna adalah body shower gel. Siap ada shower net lagi sebagai hadiah free bila beli pakej.

Saya suka giler haruman shower gel Anmyna. Fresh dan wangi.

Yang nak kulit lembut dan cerah macam saya (perasan jap), boleh sapu lotion Anmyna ni.

Jangan lupa every week rawat kulit wajah dengan Masker special daripada Anmyna ni.  

Untuk bersihkan wajah lepas makeup, bolehlah gunakan Makeup Remover Anmyna ni. Saya dah guna memang wajah rasa bersih dan fresh.

Inilah set lengkap Anmyna edisi terhad. Biasa tak dijual dalam bentuk set camni. Harga? RM159.00 sahaja. If berminat nanti boleh contact agen-agen Anmyna berhampiran. Antaranya my friend, Fanny.

Comelkan produk Anmyna ni? Especially warna pink, my favourite colour pula tu. If nak cantik macam gadis-gadis Taiwan bolehlah cuba.

So kalau beli, boleh juga hadiahkan untuk kawan-kawan, family, even boleh buat hantaran perkahwinan. Complete kebersihan dan kecantikan body dan wajah. Memang highly recommended la. Hehe..


Misya : Bersih dan cantik mesti seiring.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...