Tuesday, August 16, 2016

Indahnya hamil dan menyusukan bayi dengan Spirulina Elken

Salam semua. Nowadays ramai ibu-ibu sedang hamil anak 1st, 2nd dan seterusnya. So, dah pastikan anda dan bayi mendapat zat yang mencukupi semasa mengandung? Malah dah ready ke nutrisi yang lengkap semasa penyusuan bayi anda? Sejak kebelakangan ni ramai customer saya yang sedang pregnant dan telah bersalin bertanyakan tentang kelebihan mengambil makanan tambahan Spirulina. Jom saya share tips kesihatan untuk ibu yang sedang hamil dan ibu yang menyusukan anak dengan mengamalkan pemakanan yang sihat dan lengkap melalui Elken Spirulina.








Untuk yang belum berkahwin atau yang dah kahwin tapi belum pregnant janganlah risau pula. Anda pun tetap kena ambil Spirulina Elken ni untuk menambah tenaga dan membantu fungsi otak dan tubuh dengan lebih baik. Senang cerita, Spirulina ni ibarat jigsaw puzzle yang menutup lubang-lubang kekurangan nutrisi dalam badan. Almaklum makanan kat Malaysia ni faham-faham jela kan. hehe. 

Mana nak dapatkan Spirulina ni? Boleh roger saya di 016-9561764 untuk info lanjut. Saya sedia membantu agar anda dan bayi sihat dan cergas sepanjang masa kehamilan dan menyusukan bayi. :)


Misya : Dah tak kekok dukung baby.





No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...