Wednesday, August 10, 2016

Testimoni pengguna air tulen Biopure

Salam. Ramai yang tanya saya apa kelebihan meminum air tulen a.k.a H2O? Sebab kebelakangan ni ramai yang terpengaruh dengan mitos pelbagai jenis air especially air yang diubah-ubah pH nya. Sometimes tak faham nape orang sibuk mencari air jenis itu dan ini sedangkan Allah dah ciptakan air tulen yang sempurna adalah dalam bentuk molekul H20. huhu.. Taknak story panjang sebab saya dah explain tentang pentingnya air tulen dalm entry sebelum-sebelum ni. Sebagai bukti bahawa air tulen mampu membantu perbaiki mutu kesihatan manusia, saya share beberapa testimoni dari pengguna sistem penulenan air Biopure keluaran Elken. 














Alhamdulillah mereka-mereka berjaya mencapai tahap kesihatan yang lebih baik dari sebelumnya. Sakit buah pinggang, penyakit kulit, batu hempedu dan sebagainya. Suka saya nak ingatkan, makan apa-apa suplemen atau ubatan yang mahal-mahal, atau mengamalkan pemakanan yang sihat, tetap tak memberi makna apa-apa jika disulami dengan air sakit. Apa itu air sakit? Boleh baca SINI. Saya sendiri pun dah memiliki sistem Biopure di rumah lebih kurang 4 tahun. Investment berbaloi-baloi untuk seumur hidup untuk mengelakkan investment beratus-ribu lagi pada masa hadapan. Anda ada masalah macam testimonial-testimonial ni? Maybe boleh ihktiar bermula dengan perkara paling asas dalam kehidupan iaitu air tulen. :)


Biasanya sistem penulenan air hanya digunakan dalam skala besar seperti di kilang-kilang makanan, makmal dan hospital. Hasil pakar-pakar air dunia maka terhasillah sistem Biopure untuk kegunaan domestik seperti di rumah. Alhamdulillah kini semua orang boleh memiliki sistem penulenan air sendiri dan menikmati air yang sempurna. Yang masih belum ada sistem Biopure, cepat-cepat contact saya ya! Yang dah ada nak tambah lagi untuk hadiahkan kepada ibubapa, sedekah ke surau atau masjid ke, pasang di sekolah/pejabat pun boleh. Wasap je.. 016-9561764. 


Misya : Air tulen pelarut alam semesta.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...